Frozen thoughts in the snow world.
 
HomeHome  PortalPortal  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log inLog in  

Share | 
 

 2nd Chance?

Go down 
AuthorMessage
Nuts
Forum Noob


Number of posts : 36
Age : 98
Registration date : 2008-02-21

PostSubject: 2nd Chance?   18th March 2008, 12:44 pm

Second chance guys?

heres the go if i get my last chance... i start from a trainee.. u strip me from admin powers... u strip me from my captain...

So can i have my last chance plz?
cuz if i below this one u can get rid of me for good Crying or Very sad

i am very sorry for a my stupidness guys... i am so ever dumb for wat i did i shoulda known it was gonna happen like this...

Well can i have my last chance plz? Crying or Very sad
Back to top Go down
View user profile
Nuts
Forum Noob


Number of posts : 36
Age : 98
Registration date : 2008-02-21

PostSubject: Re: 2nd Chance?   18th March 2008, 12:45 pm

If i get this chance i'll have 2 win 5 scrims to pass being a trainee Sad

And also i'll leave all the other clan/s im in just for snow Crying or Very sad
The only clan i'll be in is snow thats if i get the last chance

btw i know i lied to the clan to save myself from getting kicked im also sorry for tht aswel

SORRY ALL FOR LYING!!!

btw guys can u tell me my password on e-mail for my account L!fe.? Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

(im usin this account for i can talk to u i'll give it back as soon as u guys tell me my pass to other account & i'll tell nucking the password to this account.) Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Back to top Go down
View user profile
SPIrit_ICeQueen
Admin
avatar

Number of posts : 1768
Age : 25
Location : Miauw!Miauw!
Registration date : 2007-11-01

PostSubject: Re: 2nd Chance?   18th March 2008, 1:44 pm

well being vengeful is not everything bt i can give u a 2nd chance bt i will have to ask the others and ask nuts for forgiveness.if he forgives you then we will see .Gl with it.
Back to top Go down
View user profile http://cartoon.freeforum.me.uk/index.htm
Nuts
Forum Noob


Number of posts : 36
Age : 98
Registration date : 2008-02-21

PostSubject: Re: 2nd Chance?   18th March 2008, 2:11 pm

Aww thank you so much queen
Back to top Go down
View user profile
SPIrit_ICeQueen
Admin
avatar

Number of posts : 1768
Age : 25
Location : Miauw!Miauw!
Registration date : 2007-11-01

PostSubject: Re: 2nd Chance?   18th March 2008, 2:17 pm

1 thing.stop using nuts acc to post!ill activate your 2nd acc
Back to top Go down
View user profile http://cartoon.freeforum.me.uk/index.htm
Nuts
Forum Noob


Number of posts : 36
Age : 98
Registration date : 2008-02-21

PostSubject: Re: 2nd Chance?   18th March 2008, 4:30 pm

No queen plz i want my old account not that one!! plz just tell me the password to it and then i'll change it to another plz just give me the other account Crying or Very sad
Back to top Go down
View user profile
Nuts
Forum Noob


Number of posts : 36
Age : 98
Registration date : 2008-02-21

PostSubject: Re: 2nd Chance?   18th March 2008, 4:47 pm

btw i forgot other accounts pass
Back to top Go down
View user profile
Nuts-

avatar

Number of posts : 51
Location : England
Registration date : 2008-03-15

PostSubject: Re: 2nd Chance?   19th March 2008, 2:09 am

its up to sasa and queen im not really assed in the slighest lol what u said and did didnt bother me at all bc sasa and queen believed me, u didnt even try to get to know me just i dont even know why u dont like me lol ur problem thou not mine. up to sasa and queen :boobs:
Back to top Go down
View user profile
Kiku

avatar

Number of posts : 495
Location : Estonia
Registration date : 2007-11-06

PostSubject: Re: 2nd Chance?   19th March 2008, 2:34 am

i still dont understand what happened, okay chyntia and sasa told me , but how u did that ? :/ its very shitttttttt. so i dont know.. i dont wanna forgive u, because i dont wanna in to this clan so evil ppl :/ but seems to be that u are sad and want 2 chance.
Back to top Go down
View user profile
Nuts-

avatar

Number of posts : 51
Location : England
Registration date : 2008-03-15

PostSubject: Re: 2nd Chance?   19th March 2008, 8:16 am

he changed my password with the admin that queen give him, made a post using my account saying that i said this clan is shit and i was going to join sR and that i said i would pwn this whole clan with my eyes closed and all that shit, ok answer this then life, why did you do that? because i still don't know why you did it.

http://snow-clan.forumotion.com/complaints-f31/clan-snow-t391.htm
Back to top Go down
View user profile
SPIrit_ICeQueen
Admin
avatar

Number of posts : 1768
Age : 25
Location : Miauw!Miauw!
Registration date : 2007-11-01

PostSubject: Re: 2nd Chance?   19th March 2008, 1:48 pm

well if you ask me for opinion. A RULE IS A RULE.People who are kicked should not be back unless they really show how they are sorry.And p.s
being remove for inactivity is defferent thing.
Just being fair here Smile


Last edited by SPIrit_ICeQueen on 19th March 2008, 4:27 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://cartoon.freeforum.me.uk/index.htm
Kiku

avatar

Number of posts : 495
Location : Estonia
Registration date : 2007-11-06

PostSubject: Re: 2nd Chance?   19th March 2008, 4:13 pm

o_O
now i read this. it was very grazy !
i dont want him here again.. but its yeah, only my opinion.
im agree with chyntia's post .
Back to top Go down
View user profile
Nuts
Forum Noob


Number of posts : 36
Age : 98
Registration date : 2008-02-21

PostSubject: Re: 2nd Chance?   19th March 2008, 4:28 pm

hey
i rly want to come back but if u dont want me i'll move on... Crying or Very sad
Back to top Go down
View user profile
SPIrit_ICeQueen
Admin
avatar

Number of posts : 1768
Age : 25
Location : Miauw!Miauw!
Registration date : 2007-11-01

PostSubject: Re: 2nd Chance?   19th March 2008, 4:30 pm

we have to wait and see
Back to top Go down
View user profile http://cartoon.freeforum.me.uk/index.htm
L!fe.

avatar

Number of posts : 1071
Age : 24
Location : ĀťЯĿїă ńẽΨ ŝǾŤή ЩLES
Registration date : 2008-01-03

PostSubject: Re: 2nd Chance?   19th March 2008, 5:07 pm

ok...
but it'll neva be the same eva again... Crying or Very sad
Back to top Go down
View user profile http://snow-clan.forumotion.com
Sponsored content




PostSubject: Re: 2nd Chance?   

Back to top Go down
 
2nd Chance?
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
-sn0w| :: The Game :: General game talk-
Jump to: